звіт роботи ЦНАПу за І півріччя 2019 року
звіт  роботи ЦНАПу за І півріччя 2019 року

Поділитися новиною:

звіт роботи ЦНАПу за І півріччя 2019 року

ми праціюємо для вас

ЦНАП працює за принципом відкритого «єдиного офісу». Сучасний ЦНАП - це єдине місце (приміщення), де можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги у комфортних умовах із зручним графіком прийому суб’єктів звернень. Поінформованості відвідувачів ЦНАПу сприяє надання спеціалізованих консультацій, інформаційні картки адміністративних послуг та інша інформація у вільному доступі у приміщенні ЦНАПу. Платіжний термінал допомагає заощадити час. Електронна черга забезпечує організованість відвідувачів та упередження скупченості. Відвідувачі можуть скористатись безкоштовним WI-FI.

На сьогодні через ЦНАП надається 93 види адміністративних послуг. З них 42 послуги надаються відділами Балаклійської районної державної адміністрації з питань : 38- з питань підприємницької діяльності та реєстрації прав на нерухоме майно ;4- з питань архітектури та містобудування; 20 послуг надаються відділом у Балаклійському районі Головного управління Держгеокадастру у Харківській області із земельних питань – послуг, Держпродспоживслужбою – 7, Головним управлінням юстиції в Харківській області -12 послуг з питань реєстрації громадських об’єднань, послуги Балаклійського РВ ДМСУ в Харківській області – 1 послуга – вклювання фотографії в паспорт, 1 послуга ГУ ДСУНС у Харківській області, та 10 послуг, які надаються Балаклійською міською радою.

На офіційному сайті Балаклійської районної адміністрації з початку 2019 року створений та постійно актуалізується розділ «Центр надання адміністративних послуг». На головній сторінці ЦНАПу зазначена інформація про ЦНАП, контакти адміністраторів, графік прийому суб’єктів звернень, перелік та реквізити платних послуг, нормативні акти та інше. Завдяки електронним сервісам суб’єкти звернення можуть отримати консультацію, інформацію про перелік необхідних документів для оформлення адміністративної послуги, роздрукувати та заповнити заяву, скоротивши таким чином свій час на отримання адміністративної послуги.

Один із позитивних напрямків розвитку ЦНАПу – замовлення послуг онлайн. Через офіційний сайт http://map.land.gov.ua можна замовити послуги Держгеокадастру з отриманням результатів у ЦНАПі. Таким зручним способом за звітний період скористалися 7500 суб’єктів звернення.

З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання адміністративних послуг, а також зменшення часових та грошових витрат на їх отримання, в смт Донець, Андріївка, Савинці з червня 2018 року щонеділі за графіком працюють адміністратори ЦНАПу.

Усього до адміністраторів ЦНАПу на віддалених робочих місцях період з 01.01.2019 по 30.06.2019, звернулось  422 суб’єкта за оформленням адміністративних послуг.

У І півріччі 2019 року до ЦНАПу звернулося 18990 відвідувачів (щомісяця – близько 3100 звернень.

Крім цього, мешканці міста активно звертаються за консультаціями, а також отримують результати надання послуг. Усього за консультаціями, оформленням адміністративної послуги, отриманням результату до ЦНАПу звернулося за І півріччя 2019 року приблизно 15 тис. осіб.

Лідируючу позицію займає отримання адміністративних послуг із земельних питань. З початку 2019 року такі послуги отримали понад 16 тис. заявників відповідно, що в сумі складає 84,2% від загального обсягу оформлених адміністративних послуг.

На другому місці за активністю звернень є реєстрація нерухомого майна (більше, ніж 1700 послуг, що складає 8,9%).

Реєстрація бізнесу та послуги ДМС надаються приблизно в однаковій кількості (374 та 396 відповідно)

У звітному періоді в ЦНАПі постійно здійснювався моніторинг якості надання адміністративних послуг .

Web-адреса: cnap.balakliya-rda.gov.ua/news/id/19 | Переглядів: 60Дата публікації: 13:16 16.08.2019